loadingimg

Wczytuję dane...

Dostawa

PRZESYŁKI KRAJOWE:

Pocztex Kurier48 - 10,90 zł

Paczkomaty InPost - 12 zł

Pocztex Kurier48
pobranie - 17 zł

Przesyłka kurierska -15 zł
Przesyłka kurierska 
pobraniowa - 22 zł


Paczkomaty

Paczkomaty InPost

Dostawa i zwroty

Dostawa


Realizacja zamówień odbywa się codziennie, oprócz niedziel.

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, w postaci listów lub paczek poleconych priorytetowych.

Standardowy czas dostawy to od 1 do 3 dni roboczych.

Zamówiony towar wysyłamy na adres, który został podany przy składaniu zamówienia jako adres dostawy.

Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

 

Koszty dostawy na terenie Polski są następujące:

 

Przesyłka priorytetowa - 8,00 PLN

Paczkomaty InPost - 8,50 PLN

Przesyłka pobraniowa - 17,00 PLN


Dane do przelewu:

 

"ANIDEX" Anna Dudek

ul.1- go Maja 79

32- 540 Trzebinia

37 1140 2017 0000 4202 1156 1026   BRE BANK SA (MultiBank)

 

Reklamacje



1. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności listonosza lub na poczcie

    sporządzić protokół szkody nie przyjmując przesyłki.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie

    protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

3. Towary uszkodzone fabrycznie lub wadliwe są objęte gwarancją producenta. Zgłoszenie uszkodzenia musi nastąpić w terminie

    10 dni od otrzymania przesyłki.

4. Reklamowany towar musi być czysty.

5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opos wady oraz dowód sprzedaży (paragon, faktura VAT).

6. Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie reklamacji towaru i jego odesłanie na koszt klienta.

7. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu,

    sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

8. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta.

    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

9. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą

    nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości.Możewynikać to ze stosowanych technik fotograficznych,

    zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 



Zwroty, wymiana



1. Klient ma prawo zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny w terminie 10 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki.

2. Zwrot, wymiana dotyczy towarów nieużywanych, czystych, posiadających metki, oryginalne, nienaruszone pudełko i inne

    elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.

3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon, faktura VAT) oraz zaznaczyć, że jest to zwrot

    lub wymiana.

4. Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie zwrotu,wymiany i jego odesłanie na koszt klienta.

5. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa sklep.

6. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

7. Zwrotów równowartości pieniężnej dokonujemy w ciągu 7 dni po odebraniu przesyłki, przelewem bankowym na podane konto

    bankowe lub przekazem pocztowym na podany adres, z tym, że w przypadku, gdy pieniądze mają być zwracane przekazem

    pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszty przekazu pocztowego według obowiązujących stawek stosowanych

    przez Pocztę Polską.

8. Jeżeli następuje zwrot towarów objętych wysyłką gratisową, zwracana zostanie kwota łącznie z kosztami przesyłki

    w zależności od formy dokonania płatności (za pobraniem, przelew na konto).

9. Zwracamy równowartość towaru oraz koszty przekazania przesyłki.

10. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu,  

     sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

11. Ewentualne różnice w cenie towaru będą uwzględnione.

12. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep pokrywa sprzedawca.

13. W przypadku wymiany towaru na inny model lub rozmiar koszty wysyłki ponosi klient.



Zwroty, wymiany, reklamacje prosimy wysyłać na adres:

 

"ANIDEX" Anna Dudek

ul. 1- go Maja 79

32- 540 Trzebinia